Max Factor Healthy Skin Harmony tekući puder ~45 warm almond 👎 ili 👍


Pozdrav drage! Vjerojatno ste vidjele da je Max Factor nedavno izbacio novi tekući puder. Ja ga isprobavam otkako je stigao i danas ću vam prenijeti svoje dojmove o njemu. Ako vas zanima više, nastavite čitati ;)


Kao i uvijek krenuti ću od samog izgleda i dojma pudera. Kao što možete vidjeti puder je u staklenoj bočici koja je kockastog oblika, sa plastičnim poklopcem na kojemu su iscrtane zlatne linije. Natpisi na puderu su crne boje kao i pumpica. Pumpica se zakreće i to služi kao sistem otvori/zatvori proizvod. Znači kada želite istiskati proizvod samo je potrebno zakrenuti pumpicu i istisnuti puder. Kada ste istinuli jednu ili dvije pumpice, ovisno o tome koliko vam je potrebno, zavrnete ju i sigurni ste da vam neće curiti. Ovo je praktično ako slučajno izgubite ili polomite poklopac, a puder držite u neseseru jer tad nema šanse da nešto pobjegne van.

Izgled i dizajn bočice je veoma elegantan, luksuzan i praktičan.

Iz Max Factora kažu da je bolje nositi ovaj puder nego ne imati makeup na koži, zbog sastojaka koji pružaju hidrataciju, zaštitni faktor 20 i kontrolu sjaja.


Puder sadrži SPF 20 a moja nijansa je Warm Almond 45. Radi se o nijansi koja je žutog podtona i meni je ovo odlična nijansa za ovaj hladniji period.


MF Healthy Skin Harmony se savršeno blenda, bilo četkicom ili beautyblenderom. Daje srednju pokrivnu moć ali se lako da nadograditi. Ako ga nadograditite i stavite sloj na sloj pudera nećete izgledati "cakey" a dobit ćete jako prekrivanje. Tada bi mogao biti malo teži na licu, ali s jednim slojem nećete ga ni osjetiti. Jako je lagan i nema efekta maske, težine, zatezanja i sličnog. Meni je osjećaj kao da sam stavila neku finu kremu za lice koja me hidrira i štiti a ujedno i uljepšava ten.


Pruža polu-mat finiš što mi se jako sviđa jer prekrije nesavršenosti a da koži da diše. Koža izgleda ljepše, zdravije i blistavije. Trajnost mu je odlična. Ne zahtjeva korekciju ni nakon 6+ sati ukoliko matirate određene dijelove gdje se znate zamastiti. S obzirom da ja imam normalnu kožu sa masnom t-zonom, odlično se ponaša i drži mjesta gdje se znam zamastiti pod kontrolom. Ono što sam primijetila je da ako imate suhe dijelove, (ja sam imala u određenom periodu tu i tamo pojedina mjesta koja su bila isušena i perutala se) uhvatit će se oko njih i naglasit će ih. Tako da nisam sigurna kako bi se ponašao na osobama sa izrazito suhom kožom.

Gustoća pudera je srednja, nije tekuć a opet nije ni jako gust. Kremaste je teksture te nakon što ga nanesete imate vremena da ga izblendate, a kada to učinite odmah se vidi ta polumat završnica.

Što se tiče mirisa ima ga ali je jako blag. Ne osjeća se uopće kad ga nanesete.

Puder savršeno funkcionira sa ostalim proizvodima tako da će vam rumenilo, bronzer izgledati još bolje na njemu.


Popis sastojaka:
-sadrži parfem pa bi mogao smetati osobama sa osjetljivom kožom

Znači , ovaj puder je definitivno 👍 ukoliko imate normalnu, mješovitu ili masnu kožu. Neće gušiti kožu već joj dati da diše. Lice i makeup će vam s njim izgledati zdravije i ljepše. Iako neki Max Factorovi proizvodi znaju biti teški na licu, ovaj to definitivno nije pa je pogodan za svakodnevno nošenje. Mislim da nećete pogriješiti ako odlučite dati šansu ovom puderu. Svakako mi javite vaša iskustva ako ste ga isprobale ;)

Cijena: 119 kn 
Dostupno u svim drogerijama.

Do čitanja, xoxo, Sunči

1 komentari:

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *