Caudalie hidratantni tonizirajući losion


Znamo kako je njega lica jako bitna i da tu veliku ulogu imaju razne kreme, serumi i ostali preparati koji pomažu da izgledamo zdravo i lijepo. U moju rutinu se odnedavno pridružio i ovaj tonik. O njemu više čitate u nastavku.

Ambalaža:

Tonik se nalazi u slatkoj maloj plastičnoj bočici s pumpicom. Sama bočica je nekako glatka, mekana na dodir :D Sadrži 100 ml tekućine, a postoje i veća pakiranja. 

Količina: 100ml
Cijena: 85kn


Na njemu je navedeno: 

"Hidratantan, za lice i oči. Za sve tipove kože. Vinolevure, tajna vinara, zadržava vodu i do 100 puta svoje težine. Sadrži visoki koncentrat Vinolevurea, uklanja i posljednje tragove šminke, hidratizira i povećava učinkovitost dnevne njege. Uporaba: nanijeti blazinicom na očišćeno lice i oči ujutro i navečer. Nije potrebno ispirati. 0% parabena, fenoksietanola...Bez alkohola. Oftamološki i dermatološki ispitano."

Zemlja porijekla: Francuska

Sastav: 


Dojmovi: 

Ovaj tonik zadovoljava moje kriterije. Blag je na koži, osjećam da mi je koža čista, hidratizirana i mekana. Ima jako nježan, blagi miris koji se gotovo ni ne osjeti prilikom nanošenja. Nakon što sam ga nanijela imam osjećaj kao da ne moram ni stavljati kremu (što se inače rijetko događa). 

Pozitivne strane:
  • hidratizira (što je njegova glavna svrha)
  • nježan je prema suhoj i osjetljivoj koži
  • ne isušuje i ne zateže lice
  • ostavlja ugodan osjećaj na koži 

Negativne strane: 
  • Nema



Zanima me koji je Vaš favorit što se tiče tonika? 


1 komentari:

  1. Byphasse tonik od ruza je moj omiljeni tonik. Isprobala sam sve i svasta pa i ovaj Caudalie. Bocetina je ogromna i nekako ga uspijem potrositi za 6 mj i onda obicno isprobam neki novi al na kraju mu se uvijek vratim. Blag je, izdasan i jeftin i nije mi zao obilato topiti blazinice, dok druge tonike/losione uvijek nekako stedim.

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *